niedziela, 13 lipca 2014

W PARKU

ZNUZONY LAZENIEM PO KLUBACH WYLADOWALEM PEWNEJ NOCY ZNOW NA PIKIECIE W PARKU NA TYLACH MUZEUM NARODOWEGO.BYLA WEEKENDOWA NOC WIEC TROCHE CHLOPAKOW KRECILO SIE PO PARKU.MOJA UWAGE PRZYKUL KROTKO SCIETY BRUNECIK W BIALYM T-SHIRCIE OPINAJACYM SZEROKIE BARY I KROTKICH CZERWONYCH SZORTACH ZDECYDOWANIE UWYDATNIAJACYCH JEGO MESKOSC.
Na stopach mial czarne nike i biale soksy,tez nike.Z soksami kontrastowaly jego opalone i owlosione ,muskularne nogi.Zaczalem za nim lazic jak cien nie zwracajac uwagi na innych kolesi.
Chlopak skrecil z alejki w bok i poprowadzil mnie w krzaki przy parkanie muzeum.
Gdy podszedlem do niego stal oparty o parkan i swidrowal mnie wzrokiem.
Usmiechnal sie i lekko smyrnal mnie dlonia po brzuchu.Zlapalem go za biodra i przycisnalem do siebie.Nasze kutasy zaczely na siebie napierac.Wpadlismy w sline.Rekoma piescilem mu posladki,w koncu wsunalem dlon za szorty.Co za niespodzianka-Koles byl w jockstrapach.Zaczalem piescic jego duze , muskularne posladki , po chwili palce dotarly juz do rowa ktorego mu wypiescilem na maxa.Chlopak jeczal.Odwrocilem go tylem,zsunalem szorty w dol.Uklaklem i zaczalem mu dlonia rozchylac posladki i piescic dziure.Wladowalem w koncu swoj jezor i lapczywie lizalem mu rowa.
Brunecik stekal.Odwrocil sie przodem.Sterczacy chuj sam wyszedl mu z jocksow.Wladowalem go sobie do geby i zaczalem ostro obciagac jednoczesnie strzelajac mu palcowe.Gdy moje 3 palce byly w jego dupie chlopak pociagnal mnie za reke bym wstal.Teraz to on uklakl,zsunal mi dresy w dol.Zaczal od lizania jaj,raz jedno, potem drugie.Gdy byly Cale mokre od sliny zaczal mi robic krecenie wora a do ryja wjebal mojego chuja ktorego zaczal ostro opierdalac.
Gdy niemal dochodzilem przerwal.Wstal i odwrocil sie tylem.Uklaklem i znow mu zaczalem lizac tylek.Dlonmi piescilem jego umiesnione lydki i uda.Wstalem,splunalem na swojego chuja,zlapalem go za biodra i zaczalem mu pakowac kutasa w Kakao.Koles jeczal a ja rytmicznie go dymalem.
W krzakach stal Jakis facet ktory podgladajac nas walil sobie konia.
Przytulilem sie calym soba do swojego kochanka,piescilem mu gladki brzuch i wyrzezbiona klate.
W koncu chwycilem jego kutasa i zaczalem mu walic.Chlopak po chwili zlal sie na trawe.
Tymczasem ja dalej go ostro posuwalem, zalalem sie potem i dalej nic.Nie moglem dojsc mimo wielkiego napiecia.
W koncu wylazlem z niego.Kazalem mu usiasc na murku.
ZDJALEM MU NAJCZA Z PRAWEJ STOPY I WALAC KONIA ZACZALEM GO NIUCHAC.
TEGO MI BRAKOWALO !!! KOLES WIDZAC ZE MNIE TO JARA PRZYLOZYL MI DO TWARZY SWOJA STOPE MOWIAC ´: OPIERDALAJ MI GIRY !
ZACZALEM MU OBRABIAC STOPE W JEBIACYM SOKSIE , A PO CHWILI Z GLOSNYM RYKIEM WYWALILEM Z SIEBIE LADUNEK GORACEJ SPERMY.

SORRY CHLOPAKI ZA DLUGA PRZERWE :-) !!!

SORKI CHLOPCY ZA DLUGA PRZERWE. PO PRZEPROWADZCE MIALEM MASE ROBOTY.
NIE WIEDZIALEM W CO RECE WLOZYC.
JUZ NIEBAWEM WSZYSTKO WROCI DO NORMY I BLOG BEDZIE AKTUALIZOWANY CZESTO-TAK JAK KIEDYS.
POZDRAWIAM I UDANYCH LETNICH PODBOJOW ZYCZE:-)

wtorek, 3 czerwca 2014

FAJNE FOTO :-)


PIESZCZOTY ROWA


OSTRO NADZIANI





ZASKOCZENIE


NIUCHAJ!!



ICH 3














FOTO DNIA


GAY ART


PARA








W SZATNI



W PLENERZE


DZIEN DOBRY


niedziela, 1 czerwca 2014

PIWKO?


FOTO DNIA


PODRYW KUMPLA


TARZAN

PEWNEGO WIECZORU LAZILEM PO PIKIECIE ZA MUZEUM NARODOWYM.WYJATKOWO MIALEM CISNIENIE ZEBY OBCIAGNAC JAKIEMUS FAJNEMU GOSTKOWI.JAK PO ZLOSCI W PARKU NIE BYLO ZADNEGO FAJNEGO TOWARKU.PO BEZOWOCNYCH POSZUKIWANIACH WRACALEM DO DOMU.BYLA 2 W NOCY;MIASTO SPALO.NA PLACU TRZECH KRZYZY UJRZALEM FAJNEGO CHLOPAKA OPARTEGO O SCIANE KAMIENICY.PODSZEDLEM BLIZEJ ,KOLES BYL W SZTOK PIJANY.
Ladny , na oko 25letni koles w luznej bluzie z kapturem i jeansach  nie wiedzial chyba co ma ze soba poczac lub mu nogi odmowily posluszenstwa:-).Postanowilem zaryzykowac tym bardziej ze jego wypchany rozporek wskazywal na kawal miesa miedzy nogami.
Podszedlem do niego i prosto z mostu spytalem " Zrobie ci laske.Chcesz?".
Nieznajomy wybaluszyl swoje pijane oczy i kiwnal glowa ze nie.
Zaczalem brnac w klamstwa : "Stoisz w miejscu gdzie spotykaja sie geje.Nie mowie ze jestes gejem, ja tez nie jestem.Tak mnie tylko po piwie napadlo zeby sie z facetem zabawic".
Koles wybelkotal :"Mam dziewczyne, nie interesuja mnie pedaly" , na co ja mu odparowalem "Tez mam dziewczyne.Mamy sie hajtac za pol roku".
"Naprawde?"-blondynek spytal.Kiwnalem twierdzaco glowa po czym wyjalem komore i pokazalem mu zdjecie mojej kumpeli mowiac przy tym ze to moja narzeczona. "Ladna laska" - wycedzil na jej widok.Lekko szturchnalem go w ramie i powiedzialem niemal blagajacym glosem "No chodz,obciagne ci lepiej niz twoja dziewczyna ci to robi, a potem o wszystkim zapomnimy".
"Ale gdzie?"-padlo pytanie. W tym momencie juz wiedzialem ze udalo mi sie go zlapac w swoje sidla.Udalo mi sie go zaciagnac do budki telefonicznej na ul.Zurawiej.
Uklaklem przed nim, rozpialem mu rozporek i opuscilem lekko spodnie ze slipami.Moim oczom ukazal sie wpierw gaszcz wlosow.Koles chyba nigdy nie golil ani nie strzygl owlosienia lonowego.
Jego jaja tez ginely w buszu.Az mi sie zal zrobilo ze Taki fajny gostek jest tak zaniedbany.
Jak Tarzan z buszu.Chec opierdolenia kutasa byla jednak silniejsza od moich negatywnych skojarzen.
Zwisal mu ladny dlugi penis.Wsadzilem go sobie do geby i zaczalem piescic w nadziei ze zaraz stanie.Nic z tego.W koncu wkurwiony powiedzialem "Zacznij sobie walic konia myslac o dziewczynie".Zamknal oczy i zaczal sie masturbowac.Wreszcie chuj mu porzadnie stanal,wsadzilem go odrazu do mordy.Mial kawal gnata,gardlo mialem wypelnione po brzegi.Rytmicznie poruszajac glowa ostro mu ciagnalem fiuta,pieszczac przy tym dlonmi jego owlosione jajca i brzuch.Blondynek jeczal.Nadal mial zamkniete oczy-wyobrazal sobie pewnie ze zabawia sie z dziewczyna.
W pewnym momencie zatrzymalem sie.Jego chuj byl caly w moim gardle, a ja sciskalem go wargami przy samym trzonie.Twarz mialem w jego wlosach lonowych.Zaciskalem wargi na chuju coraz mocniej i mocniej,az czulem pulsujaca w nim krew .Koles prawie odlatywal.
Wyciagnal penisa ,ruszyl go tylko raz dlonia i jeczac eksplodowal na moja twarz.
ZALAL MI CALA MORDE;OCZY ,POLIKI,USTA.SPERMA SCIEKALA MI PO BRODZIE SPADAJAC NA ZIEMIE.WYWALIL Z SIEBIE TYLE NASIENIA ZE CHYBA OD KILKU DNI NIE SPUSZCZAL SIE.WYCHODZAC Z BUDKI KOLO Z LEKKIM ZAWSTYDZENIEM BURKNAL :"MIALES RACJE;ROBISZ LASKE LEPIEJ NIZ MOJA DZIEWUCHA".
WYTARLEM SIE CHUSTKA I ROZESZLISMY SIE KAZDY W SWOIM KIERUNKU.

MESKIE JEBANIE - KTORA AKCJA JARA WAS NAJBARDZIEJ ?







KOLESIE W ADOLACH




SOLO