niedziela, 17 listopada 2013

UWAGA!! NOWY KONKURS !!!



ZGODNIE Z WASZYMI SUGESTIAMI OGŁASZAM NOWY KONKURS- TYM RAZEM CZEKAM NA FOTY WASZYCH PENISÓW. ZDJĘCIA MOGĄ BYĆ Z TWARZA JAK RÓWNIEŻ BEZ TWARZY , Z BLISKA, Z DALEKA ,W STANIE WZWODU LUB SPOCZYNKU - DOWOLNIE. WSZYSTKO ZALEŻY OD WASZEJ INWENCJI. DO ZDJĘĆ MOŻECIE DOŁĄCZYĆ KRÓTKĄ INFORMACJE O SOBIE ALE MOŻECIE JE RÓWNIEŻ NADESŁAĆ POD PSEUDONIMEM LUB W OGÓLE ANONIMOWO. TYM RAZEM DAJĘ WAM WIĘCEJ CZASU-NA ZGŁOSZENIA CZEKAM DO KOŃCA MIESIĄCA.KTO ODWAŻNY ŻEBY POCHWALIĆ SIĘ SWOJĄ MĘSKOŚCIĄ ??  MÓJ MAIL drechol700@interia.eu

3 komentarze:

  1. Jutro lub pojutrze wyśle :d

    OdpowiedzUsuń
  2. fotki z twarzą powinny być dodatkowo punktowane

    OdpowiedzUsuń

WITAM!!PROSZE,ZOSTAW KOMENTARZ!!DZIEKI TEMU BEDE WIEDZIAL CO WAM SIE PODOBA A CO NIE!TO BEDA WSKAZOWKI CO UMIESZCZAC NA BLOGU ABY WAM SPRAWIC FRAJDE!DZIEKI!