niedziela, 3 listopada 2013

ZAPYTANIE

Z BRAKU KUTASA SIADACIE NIERAZ NA DILDZIE ALBO PLUGU?

7 komentarzy:

  1. Z BRAKU FIUTA CZASEM MI SIĘ ZDARZA:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. gej-dresiarz a to ty dajesz tez dupy? myślalem ze jesteś tylko ruchaczem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie ukrywałem swoich preferencji.Jestem uni,lubię być aktywem , ale czasem mam też ochotę być solidnie zerżniętym.Wszystko zależy od sytuacji,kolesia z którym się bawię w wyrku i od ferromonów:-)I odrazu uprzedzę Twoje następne pytanie-nie,fakt bycia penetrowanym nie odbiera mi nic z męskości:-)

      Usuń
  3. No ok,ale panuje opinia że chłopaki pasywni są poprzeginani,małomęscy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się,w wielu przypadkach tak jest.Aczkolwiek ja na przegiętego nie wyglądam:-). Czasem pozory mogą mylić.Znam aktywa który nigdy by dupy nie dał a jest przegięty jak chińskie siedem i znam też kolesi z siłki,typowych samców o których byś w życiu nie powiedział że są gejami a SĄ I W DODATKU SĄ PASYWNI!

    OdpowiedzUsuń

WITAM!!PROSZE,ZOSTAW KOMENTARZ!!DZIEKI TEMU BEDE WIEDZIAL CO WAM SIE PODOBA A CO NIE!TO BEDA WSKAZOWKI CO UMIESZCZAC NA BLOGU ABY WAM SPRAWIC FRAJDE!DZIEKI!