sobota, 29 sierpnia 2015

OSTRO NADZIANI





7 komentarzy:

  1. w zeszłym tygodniu też byłem ostro nadziany, a w zasadzie nadziewałem się na 20/21 kutasa, taki długi że jak siadałem to koniec pały kłuł mnie ostro w środku, musiałem się nieźle wyginać żeby mnie nie przebił hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzę, by właśnie taki długi kutas min. 20cm wyruchał mnie brutalnie na stojaka lub jak pierwsza pozycja. Dupe mam rozepchana na 13cm, a uwielbiam wyć podczas analu. Zaczynałem palcem podczas prysznica, było fajnie i kiedys kupiłem małe dildo ok 10-12cm. Najmniejsze jakie było. Wysmarowane żelem powoli zapakowałem, ryja skręcał z bólu, ale to był ból zajebisty, że pała staneła sama. Po chwili coś stwarniał jakby w tyłku, zaczeło robic się ciasno wokół dllda, ja sam zaciskałem zwieracze z bólu, więc dildo wię wysunęło. Dobiłem je spowrotem w tyłem i wtedy odleciałem. Mając teraz takiego giganta 21cm może poczułbym jeszcze raz to samo, co wtedy. Może nowe dildo czas sobie sprawić?

      Usuń
    2. albo nowe dildo albo kolesia z fajnym sprzętem :-)

      Usuń
  2. Chciałbym tak...

    OdpowiedzUsuń

WITAM!!PROSZE,ZOSTAW KOMENTARZ!!DZIEKI TEMU BEDE WIEDZIAL CO WAM SIE PODOBA A CO NIE!TO BEDA WSKAZOWKI CO UMIESZCZAC NA BLOGU ABY WAM SPRAWIC FRAJDE!DZIEKI!