poniedziałek, 12 października 2015

FOTO DNIA


2 komentarze:

  1. jeżdżę na basen w Krapkowicach (to miasto 15 km od Opola) i tam jest szatnia otwarta na kurtki i obuwie. Buty stoją na półkach. Ile razy tam jestem to przypomina mi się Twój blog. Bo buty męskie do wyboru do koloru, każdej marki...i tak sobie myślę jaki to fun dla kogoś kto lubi niuchać męskie sportowe buty ...o ile nie ma kamer hehe Ostatnio dwaj fajni wysportowani kolesie ze mną w szatni się przebierali i zostawili buty na półce...jakby to był mój fetysz to bym poczekał aż pójdą i udając że chowam obok moje ..niuchał bym ich ...wyobrażam sobie że w tej szatni ze trzy razy bym się spuścił !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany ! Dla mnie raj !Oszalalbym chyba gdybym miał tyle towaru do obrobienia :-)

      Usuń

WITAM!!PROSZE,ZOSTAW KOMENTARZ!!DZIEKI TEMU BEDE WIEDZIAL CO WAM SIE PODOBA A CO NIE!TO BEDA WSKAZOWKI CO UMIESZCZAC NA BLOGU ABY WAM SPRAWIC FRAJDE!DZIEKI!